Tinerele in piele de sarpe


 
Dimineata aceasta am primit de la Otter newsletterul periodic. Habar nu am cat de des in trimit, de regula deschid mail-ul, eu deschid majoritatea newsletter-elor, ma uit sa vad daca gasesc acolo ceva care sa imi atraga atentia iar daca nu, il sterg. Operatiunea scurta, in cazul in care nu ma intereseaza nimic, dureaza per total vreo 5-6 secune. Operatiunea devine lunga atunci cand vad ceva ce-mi place. Iar astazi am tot vazut niste pantofi de lac superbi. Dar cum nu am nevoie de pantofi noi, stiu, ai putea spune, cum, esti femeie, cum sa nu ai nevoie de pantofi noi, in fine, cum in acest mijloc de septembrie nu am nevoie de pantofi noi, la o nunta abia ce-am fost weekend-ul trecut, eram cat pe ce sa apas butonul delete. Dar mi-a picat privirea pe un video din newsletter. Este destul de neobisnuit sa vezi un video intr-un astfel de email, nu-i asa? Eu cel putin pana acum nu am mai intalnit. Si cum spuneam, deschid mailurile. Iata-l mai jos, povestim dupa aceea.

Asa, nu pot sa spun decat ca este deosebit de atragator. Stiu ca in multe postari de-ale mele aici pe blog sunt destul de rautacioasa la adresa felului in care unii sau altii aleg sa se prezinte si sunt destul de critica, acesta insa mi-a placut, realizarea chiar este deosebita. Oameni frumosi, haine frumoase, incaltaminte la fel de frumoasa in picioarele tuturor.

Locatia aleasa insa, de neinteles. Imi imaginez ca au filmat ori la Muzeul Satului ori chiar intr-un sat dintr-o zona rurala. Aceasta a doua varianta mi se pare destul de putin plauzibila cand au aici in capitala tot ce le trebuie deci nu-mi ramane decat sa presupun ca au filmat la Muzeul Satului. Dar de ce, in conditiile in care nicio domnisoara imbracata precum in reclama si prea putini dintre domni s-ar duce cu ditamai tocurile la Muzeul Satului, ori la tara.. Si-atunci de ce? Ca sa fie mai deosebiti? Tocmai ca sa puna un contrast major intre vechiul decorului si noul si frumosul pieselor de vestimentatie si incaltaminte? Poate. In ultimele cadre vedem piele, blana, e adevarat, dar totusi pe o prisma din lemn?

Pantofii sunt superbi dar fetele nu prea sunt in piata target. As fi vazut mai degraba niste femei care sa emane incredere, care stiu ca sunt pe propriile picioare. Asa, sa pui cateva tinere de 16-17 ani nu imi spune decat ca sunt intretinute. Si chiar nu cred ca volumul in vanzari se poate face cu astfel de personaje. Mai ales ca ma gandesc ca la o varsta de genul asta nici nu te abonezi la astfel de newslettere. Nu inca ci mai incolo, cand stii ca ai bugetul necesar cumpararii produselor pe care le astepti in inbox. Chiar se vede pe chipurile lor ca sunt doar modele aduse, filmate si platite, pentru o treaba de treizeci de minute, poate catre casa pleaca tot in conversi. Reusesc sa puna in valoare hainele si incaltamintea dar tot printr-un contract, din punctul meu de vedere, ca si locatia.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *