Ray-Ban rules

ray ban

Mi se pare incredibil cum rezista Ray-Ban-ul in atentia publicului fara sa-si piarda din stralucirea brandului. Este, dupa parerea mea, o lectie de marketing pe care multi ar trebui sa si-o insuseasca. Vremurile in care lumea cauta Polica sau CK sunt demult apuse iar majoritatea celor pe care ii cunosc sunt purtatori de ochelari Ray-Ban. Incluzandu-ma si pe mine in acest grup de prieteni. Si asta fara sa ne vorbim, fara sa ne pregatim in acest sens, dar am remarcat de curand, intr-o duminica insorita, iesiti cu totii la o plimbare in grup, ca majoritatea aveam Ray-Ban, bineinteles. Nu le-am zis, am pastrat descoperirea pentru mine, vreau sa-i iau unul cate unul si sa vad ce i-a determinat sa-si cumpere aceasta marca de ochelari, adica vreau sa fac un studiu de caz.

Bine, marca are si cu ce sa se laude. Numai cand ma gandesc la colectia Aviator si deja am acoperit, pardon, au acoperit o gama larga de asteptari sau pretentii, culori si stiluri. Nici nu sunt foarte scumpi, daca preturile in jurul a 500-700 de lei ti se par mari, mie personal astfel de preturi mi se par un pic exagerate atunci cand vorbim de ochelari care sunt totusi doar niste accesorii, la promotii poti gasi aceiasi ochelasi si la 200-300 de lei.

Apoi, pe langa colectia Aviator mai sunt celelalte colectii, care pot satisface si asteptarile celor mai pretentiosi: mai stiu de o colectie Jackie, Clubmaster, Boyfriend parca si inca una a carei denumire incepe parca cu litera W dar pe care in acest moment nu mi-o pot aminti. Super ochelari pentru toate formele de fata, toate buzunarele si toate culorile.

Ce sa mai, sunt faini, si le-am facut si reclama desi nu mi-au cerut-o, ideea de a scrie despre ei mi-a venit spontan, cum se intampla de fapt cu mai toate articolele de aici de pe blogul nostru. Ray-Ban sa traiasca, soarele sa straluceasca. Pam, pam! Ca am dat-o si pe poezie.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Let's see, are you robot or human? * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.