Cea mai presanta problema a utilizatorilor iPhone

iphoneServiciile de suport ale companiilor, stim cu totii, sunt zilnic bombardate de telefoane si solicitari care mai de care mai usoare sau mai dificile, dupa gradul de pricepere al utilizatorilor produselor lor sau dupa gradul de calitate al acestor produse. O mega-companie precum Apple nu putea face exceptie desi vizionarul Steve Jobs si-a dorit mereu sa ofere clientilor sai produse atat de usor de utilizat incat acestia sa nu isi doreasca niciodata sa cumpere produse realizate de competitori ai Apple.

Probleme exista insa, chiar si la gadget-uri precum cele comercializate de Apple, iar call-center-ul lor este la fel de agitat precum cele ale altor corporatii. Cum este o practica destul de generalizata, oamenii de la serviciul de suport s-au apucat sa faca si statistici ca sa vada care sunt cele mai des intalnite probleme, bineinteles in vederea rezolvarii lor si reducerii astfel a numarului de sesizari si intrebari care, de ce sa nu recunoastem, reprezinta neplaceri sau frustrari cu care se confrunta utilizatorii.

service iPhoneservice Macservice iPad

Surpriza a aparut in momentul centralizarii informatiilor, intrebarea cea mai des pusa fiind urmatoarea: de ce atunci cand utilizatorul primeste un apel vocal, nu apare butonul de respingere a apelului? Acest fapt nu este intalnit in toate cazurile, de exemplu daca te joci pe iPhone sau butonezi intre contacte sau scrii un mesaj, in general cand telefonul este in curs de utilizare sau mai simplu, deblocat, si vine un apel vocal, butonul de respingere apare iar posesorul telefonului poate respinge apelul respectiv pentru a se dedica activitatii dinainte sau pentru cine stie ce alte motive. Daca iPhone-ul este insa blocat, in cazul nefericit in care telefonul a fost pierdut sau furat, pe ecran apare doar banda orizontala cu mesajul slide to answer, ceea ce nu da utilizatorului posibilitatea de a respinge apelul ci doar de a raspunde sau de a-l lasa sa sune pana cand se intrerupe sau cel care suna renunta.

Motivul este simplu: cei care au proiectat iPhone-ul au facut in asa fel incat siguranta telefonului si a utilizatorului sa fie pe primul plan asa incat in cazul in care se intampla ca device-ul sa fie furat si blocat de utilizator, sa nu mai poata fi folosit in nicio retea de telefonie pentru a efectua apeluri si aduna costuri, in acelasi timp eliminand varianta respingerii apelurilor atunci cand acestea sunt primite, ramanand doar varianta slide to answer.

Publicitate: In cazul in care vrei sa cumperi un smartphone ieftin sau o tableta ieftina, iata aici linkurile necesare: tablete ieftinetelefoane second handtelefoane resigilate. O sa fii surprins de preturile pe care le vei gasi acolo.

One Comment

  1. Emil says:

    Eu nici o data nu am avut probleme cu Iphone-ul meu. Steve Jobs a vrut sa fie usor utilizat, si eu cred ca a obtinut ce a vrut. Telefoane bune si usor de utilizat.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Let's see, are you robot or human? * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.