Perspective

Am vazut videoclipul, mai bine zis reclama, si am ramas realmente cu gura cascata. L-am urmarit apoi si a doua oara. Si l-am vazut din nou impreuna cu fiecare coleg sau colega care a ajuns in preajma biroului meu. Am simtit ca trebuie sa le arat, atat de tare mi-a placut. Si te invit si pe tine sa-l vezi, ce au realizat acolo este o super joaca cu perspectivele si imagini combinate din obiecte asezate strategic, tri-dimensional pentru a da impresia unor imagini plate cand este sunt de fapt departate, curbe sau departe de a fi aliniate.

Inceputul nu e unul care sa te dea pe spate, iti dai seama de la inceput ca amicii eroului din primul cadru sunt tipariti. Dar pe masura ce se misca video camera iti dai seama de dimensiunea printului si de efectul obtinut. Extraordinar. Apoi luminatoarele si cada de imbaiat ascunse acolo in bannerul acela aparent bidimensional, plus toate obiectele asezate atat de maiastru in camera albastra, abia atunci te intrebi cand au stat sa calculeze unghiurile, obiectele necesare, sa le coloreze atat de bine incat sa dea senzatiile astea.

Scara galbena este de asemenea dementiala mai ales ca atunci cand camera isi schimba pozitia deplasandu-se prin incapere, prin hala ar fi mai bine spus, iti dai seama ca la baza ei scara este nici mai mult nici mai putin decat curba. Pentru a sublinia acest lucru au si folosit linia de scaune albastre, sunt sigur, ca sa faca linia rotunda a scarii mai proeminenta.

perspectiveMi-a placut mult si faza cu urcatul pe tavan si plimbatul pe pereti, acolo e destul de vizibil din tremuratul peretilor si al panzei din spatele actorilor ca intregul ansamblu se invarte, mai ales ca intreaga filmare este realizata dintr-o singura bucata, dintr-o singura filmare. Oare cate duble au tras pentru filmarea asta? Bucata cu patul rosu si mesajul multicolor din spatele lui m-au lasat deja rece cand au ajuns la el, era oarecum banal fata de ce realizasera pana la aceasta scena, OK-ul in oglinda mi-a placut insa foarte mult, ce minte creativa s-a putut oare gandi la aceasta solutie? Si Go-ul cu simbolul acela chinezesc mi-a placut, prin simpla rotire a cadrului de dedesupt, pentru ca in final realizarea siglei lui Macalline sa fie pe cat de ingenioasa pe atat de spectaculoasa.

Iar filmuletul care arata cum au filmat reclama este la randul sau la fel de spectaculos ca si reclama in sine, merita vazut in egala masura, iata-l:

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *