La cumparaturi

O zi ca toate celelalte, cu partile placute, dar mai ales cu cele neplacute, adica niscaiva cumparaturi cu care sa umplu camara, cam golita dupa Sarbatori. Ca cine a zis ca mancam ca sa traim, nu cred ca a luat in calcul cat timp consumam pentru aceasta nobila actiune si ce putin timp ramane digestiei, ca apoi sa o luam de la capat.

Si ca sa pun in practica ceea ce mi-am propus sa fac, e drept, fara tragere de inima, am intrat in primul magazin care mi-a iesit in cale, deloc mic dealtfel. Si uite asa am inceput sa colind culoarele de acum binecunoscute si sa iau aproape mecanic de pe rafturi, pachete, cutii, pungi si tot felul de ambalaje care mai de care mai atragatoare, cu un continut suficient de colorat ca sa nu ma gandesc ca o sa prind o suta de ani. Astfel, iata-ma si la sortimentul de dulciuri unde am cautat cu infrigurare niste gaufre cu care, contrar asteptarilor, ma gandeam sa incep masa. Dupa ce mi-am satisfacut si aceasta nevoie culinara, mi-am continuat drumul, oarecum incantata de achizitia facuta. Si probabil ca as fi terminat cumparaturile intr-un timp record daca nu m-as fi pomenit fata in fata cu raionul de produse bio care n-am inteles niciodata de ce se sprijina de cel de dulciuri cu atat mai mult cu cat vad ca poti gasi o varietate de produse herbalife de slabit. Bine, recunosc ca intrebarea e deja retorica la cate magazine am vazut ca folosesc acelasi concept de pozitinare a produselor care ar trebui sa fie la antipozi! Interesant, statistic vorbind, este cine vinde pe cine: consumul de dulciuri te obliga sa devii clientul produselor de slabit, sau ziua nu prea reusita te face sa renunti la ciocolata bio pentru un baton sanatos de zaharuri concentrate.. Oricum, toate sunt la indemana. Chiar asa, ca tot am intrebari existentiale inainte de pranz: oare cati consumatori cumpara aceste produse bio in asa fel incat rulajul marfii sa fie unul profitabil pentru comerciant, intru-un timp suficient de scurt ca eticheta ecologica sa-si gaseasca sensul si sa reprezinte continutul ? Este evident ca este o moda a retail-ului in ziua de astazi, dar chiar daca vorbim de returul marfii nu pot sa nu ma intreb unde ajung atatea borcane, borcanase, sticlute si alte cele. Sau probabil ca herbalife salveaza intreg sortimentul, caci suntem pe cat consumam.

Si gata cu cumparaturile, caci trebuie sa ma intorc acasa pentru ca, nu cred ca v-am spus, dar urmeaza sa ma mut intr-un alt cartier, cu nimic mai prejos decat actualul, poate cel mult cu oameni mai civilizati. Ma apuc sa impachetez ca acum vin cei de la firma mutari de locuinte si ma gasesc ca intr-o zi de duminica tarzie. Cat despre magazine si multimea de produse prea putin vandabile o sa incerc sa-mi lamuresc nedumeririle in urmatorul retailer care este chiar vis-a-vis de noua mea casa.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *