Am primit un plic

Daca precedentul articol publicat tot astazi a fost scris de Steffi – ea, acum mi-a venit mie randul – adica lui el, sa imi vars oful. Astazi am primit un plic. In cutia postala bineinteles, ca toti vecinii mei. Plicurile fusesera puse la toti in asa fel incat un colt al lor sa iasa prin fanta orizontala, sa fie vizibile deci, sa strige scoate-ma de aici! L-am scos, bineinteles. M-am gandit ca e vreo factura. Poate de la operatorul de cablu, poate de la Enel. Prima surpriza a fost aceea sa constat ca nu avea numele meu la destinatar, doar adresa. Ceea ce a exclus rapid posibilitatea vreunui furnizor de servicii. Clar, campanie promotionala. Dar a cui? Caci plicul nu avea niciun element de identificare al expeditorului. Asa deci. Vrea sa marseze pe curiozitatea omului. Bine mai baieti, sau fete, cine stie din ce cap rotund a plecat aceasta idee sa faci campanie si sa nu te prezinti de la intrare, sa il faci pe om sa-ti deschida usa si abia apoi sa te prezinti, curios m-ati facut. Dar sa nu va mire daca n-o avea efect campania. Si-am deschis plicul.

Urmatoarea surpriza, la fel de neplacuta, a fost sa vad poza lui Cristi Chivu, un om pe care atat eu cat si, sunt sigur, milioane de oameni din tara asta il admiram sau cel putin simpatizam pentru devotamentul si caracterul sau, deci poza lui Cristi Chivu tiparita, bine ca macar color, avand insa o calitate cel putin indoielnica. Pai bine ma, aveti un star, un om a carui imagine e menita sa va ajute in procesul de branding, si voi ii tipariti moaca facand economie la cerneala? Postura omului e faina, denota incredere, dar poza pare a fi fost imprimata cu modul Economic setat la imprimanta. Griulita, fara contrast, o dezamagire. Aici, cine stie a cui o fi fost raspunderea, a celui de la companie care a tras de pret in jos sau a celui de la tipografie care ce si-o fi zis, sa faca ceva economie pe spuza clientului.

Si-am aflat si cine este clientul, cine a comandat aceasta campanie care ma face sa scriu de rau de ea: Cea mai mare companie de cablu din lume: UPC. Ma lasi? Tu, cea mai mare companie de cablu din lume, hai fie, imi trimiti scrisoarea prin care vrei sa ma faci clientul tau fara sa-mi stii numele, asta mai e cum mai e, o accept, dar te ascunzi in spatele unui plic alb? Si-ti tiparesti mesajul la modul economic? Ce vino acum la UPC, ce Iti oferim toate motivele, ce Pret promotional si ce Oferta limitata. Si auzi la ei: Suna acum si poti primi Liga 1 gratuit. Auzi, poti. Pai o am deja, mai UPC, o am si gratuit, nu poate. Dar oricum nu ma uit la Liga 1, la ce sa ma uit, ce sa vad, niste martoage care se fac ca alearga dupa o minge?

In fine, am intors si foaia sa vad ce programe au. Mi-am dat seama in cateva secunde ca ma uit de fapt prin ea. Caci oricum nu ma interesa. Imi ramasese pe retina chipul lui Chivu spalacit.

Dezamagit. Sau nu, nici macar.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *